♥FULL HOUSE♥
Friday 4 November 2011 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥



Cerita yang sedang ditayangkan di NTV7 pada pukul 12.00 hingga pukul 1.00 tenghari.Cerita yang menjadi kegilaan penonton sejak dahulu lamanya.Aku baru sahaja tengok episod ke berapa ntah.Full House cerita Korea pertama yang aku suka.Jalan ceritanya sungguh menarik perhatian kau.Kawasan perumahannya yang berdekatan dengan laut.Wow!!!Syoknya kalau aku dapat rumah macam tu.Bukan senang nak ada laut dekat rumah kan?Haha.
FULL HOUSE LOCATION  <3

                                  Cantik tak?Cantik kan.Aku suka rumah macam ini.Nyaman je. 




Ni pula tangga pusing.Tangga ini terletak didalam rumah FULL HOUSE.Bukan semua rumah ada tangga pusing dalam rumahkan? Kalau ada pun kawasan luar rumah.Kan best kalau aku ada rumah macam ni.Haha.Dah start berangan dah.Haha.


                              


Ni pula kesemua kawasan perumahan FULL HOUSE.Besarkan?Memang terbaik lah!!Memang cantik teramat la sangat.Aku suka sangat rumah orang Korea.Konsep rumah dorang berbeza dengan kita.Okey sekarang aku cerita pasal pelakon-pelakonnya pulak.Heeee =)




                            


                                        
Ni lah pelakon lelaki utama FULL HOUSE.Lee Young Jae nama dalam cerita FULL HOUSE.Jung Ji Hoon nama sebenarnya,Bi Rain merupakan nama sebagai seorang artis.Rain merupakan seorang dancer,performers,singer and model.Di dalam Full House,Rain melakon watak yang sungguh romatik walaupun peragainya agak ketelaluan dekat pompuan itu.Pompuan itu?Siapakah?Haha.Akan tahu nanti.Rain sungguh comel dan handsome.Cair hati aku bila melihat mukanya.Haha.Mukanya serupa dengan G.O (MBLAQ) dan Junho (2PM).







                           
                                         Cuba tengok?Sama kan ketiga-tiga artis korea ni.Haha.
                                                       (Kiri G.O manakala Kanan Junho)





Ini pula pelakon wanita utama FULL HOUSE.Cantik tak?Hehe =].Han Ji Eun nama watak yang dilakonkan.Son Hye Gyo nama sebenarnya. =) . Dalam Full House Ji Eun seorang yang senang untuk ditipu.Terlalu baik dengan kawan-kawannya.Merupakan seorang novalis.(yeke novalis?Novelnya asyik kena reject je)Haha.Ji Eun berkahwin dengan Young Jae disebabkan kerana rumah agam itu sahaja.Diaorang berdua kahwin kontrak sebenarnya.(Boleh ke macam tu?Haha.)

                                                               

So Sweet ♥ =)
Romantik tak?Haha =D
Comel sangat  ♥


    Samapi sini sahaja celoteh aku.Kalau aku ada masa lagi aku akan membuat untuk cerita yang lain pula.Harap korang suka baca blog aku yang first time ni.Agak membosankan.Haha. See ya. Kansamhamnida !!! =}   


♥THANKYOU ♥ASSALAMUALAIKUM♥ 



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!