♥ MENYINTAI SESEORANG ITU MENYAKITKAN KE?♥
Friday 16 March 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan

♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥



Dah berkurun kurun lamanya aku tak update blog ni. Sekali je update lepas tu haram bukak blog ni. Haha. :D. Aku bukanlah pengemar blog macam kawan kawan aku yang lain. Bila ade mood je aku update blog ni. :). Takde mood goodbye pada blog. Kalau ade mood welcome pada blog. Hehe. :)


Aku ade banyak cerita nak kongsi tapi entah kenapa aku pilih tajuk ni. Maybe sebab aku dilamun cinta? or maybe hati aku tengah sakit? Hmm aku pon tak tau lah. Maybe sesetengah suka tajuk ni. Maybe sesetengah lagi tak suka tajuk ni. Itu hak masing masing. Tiada paksaan.


HATI BAHAGIA
HATI RETAK
    Korang akan pilih mana? Offcuzlah ramai akan pilih yang bahagia tu kan, siapa lah pulak nak hati yang retak ni. Kalau aku pon aku taknak hati yang retak tu. Sakit kot bila hati tu mula retak dan sakit tu akan ambik masa untuk sembuh. Bukan senang nak pulihkan semula. Bila hati mula retak hilanglah segalanya.


Aku nak tanye bagi korang menyintai seseorang tu menyakitkan atau tak? Bagi aku menyintai seseorang sesetengah bahagia dan sesetengah tak sebabnya kan kalau kita cinta orang tu dan cinta kita berbalas so kita kecapi kebahagian, tapi kalau kita cinta orang tu tapi orang tu tak cinta kita, kita akan dapat kesakitan dalam hati. Pendapat korang pulak macam mana?                                       


To someone. Kalau dah tak perlu kan aku. Cakap jelah. Jangan buat aku mengharap dekat kau lagi. Sampai bila kau nak aku macam ni? Mengharap dekat kau tapi kau ade mengharap dekat aku? Aku try buat baik then memang ade respon dari kau tapi aku cuma nak tau satu je dari kau. KAU SAYANG AKU LAGI TAK? kalau dah tak sayang. Cakap please. Aku bukan patung yang takde perasaan, pikirlah perasaan seseorang sebelom melakukan seseuatu wahai someone tu. Aku ingat kau ikhlas dengan aku selama ni tapi tu hanya dusta semata-mata. Aku menangis bagai nak rak sebab kau then bile jadi macam ni kau langsung buat tak endah. Aku suka cara kau tu. Suka sangat sangat. Nanti buat lagi dekat yang lain ye. :P . Nak ego boleh tapi jangan ego tu makan diri sendiri. Nanti melepas plus diri sendiri jugak rugi. Bak kata kawan aku, kita kena sayang orang yang sayang kita, jangan kita sayang orang yang kita sayang tu. So aku dah tau jawapan sekarang. GOODBYE YANG LAMA. SELAMAT DATANG YANG BARU. :)  HAPPY ENDING ! 



♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!