♥AKU SAYANG MEREKA !!!♥
Monday 2 April 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.


Ni yang ketiga kali aku update blog aku ni. Ntah macam ape ntah aku update sebelom ni. Ni pon sebenarnya takde mood nak update ni. Haha. Tapi disebabkan keboringan update jelah blog ni lagi pon dah lama tak update. Kesian blog ni. Haha :D

Ni bestty forever kita. Perlu bagitau nama ke? Ermm. Tak perlulah kot. Aku bukan nak promot dia dekat sapa sapa pon. Haha. Aku kenal dia sejak darjah 6. Waktu tu aku tak berapa rapat lagi dengan dia. Masuk form 1 baru kitaorang rapat sebab kelas sama. Duduk pon sebelah sebelah. Nak kata tak pernah gado tu tipulah kan. Surelah kitaorang pernah gado. Paling lama gado pon sehari lepastu dah baik balik. Tak boleh gado lama-lama, hati tak tenteram. Haha. :P . Masuk form 3 dia dah pindah, pindah Putrajaya. Aku sorang sorang tanpa kawan. Aku cuma rapat dengan dia je. Maklumlah, dulu dekat sekolah aku mana lah ramai kawan macam sekarang ni. Sampai sekarang kita orang masih lagi contact contact walaupon tak selalulah. Nak sangat jumpa diaaa! ;'(


Yang ini pula kawan sekolej aku. Aku sayang dorang semua ni sebab nye dorang selalu bagi semanga dekat aku, nasihat, sentiase buat aku happy. Dorang semua ni antara orang yang terpenting dalam hidup aku. Tak boleh bergado, kalau bergado nanti mula lah tak sedap hati bagai semua. Dorang pelengkap hidup aku. Tanpa dia orang aku tak macam sekarang kot. Gila meroyan. Haha. ;D . Aku syukur dorang dalam hidup aku. Aku hargai segala pergobanan dorang pada aku. Aku takkan sesekali lupa pada diaorang. :)

DORANG SEMUA PENTING DALAM HIDUP AKU!! 
QILA SAYANG KORANG!!!  
MUAHHH!!

♥THANK YOU♥ASSALAMUALAIKUM♥




It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!