♥SPEAKING♥
Wednesday 4 April 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥


Ni yang keempat kalinya aku update blog ni. Entah kenapa rasa best pulak update blog ni, macam meelepaskan ape yang terbuku dalam hati aku ni. Hehe. Aku malas nak type banyak banyak.

Kelas english awareness miss suruh buat tugasan 1, tugasan 1 tu kena pergi depan then kena speaking sorang sorang dekat depan. Tugasan 1 ni miss bagi tajuk on the spot waktu tu juga pastu miss bagi masa 2 minit untuk pikir idea pastu present 3 minit. Dari hari isnin miss buat, mula mula siapa yang volunteer nak ke depan buat. Kebanyakannya ramai lelaki dari perempuan. Paham paham jelah perempuan kan pemalu, lagi lagi aku ni, dah speaking macam haram ni nak cakap sorang sorang dekat depan memang macam ape ntah lah kan. Haha. Hari selase aku masih terselamat lagi, masuk hari rabu nama aku dah terpanggil. So nak tak nak kena lah pergi. Lepas tu miss bagi tajuk "love song" aku pon main tibai jelah cakap, tu pon idea nak tak nak je keluar.

Dalam masa aku tunggu giliran tadi sempat jugak aku hilangkan boring dengan buat kerja tak berfaedah. Haha

Kerja ni lah yang aku buat, hilangkan bosan tapi sebenarnye hilangkan takut. Haha :P

Ni pulak idea yang aku dapat. 3 je. kesian betul. :P

♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!