♥TUJUH BULAN LAPAN BELAS HARI SINGLE !!!♥
Monday, 23 April 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥


Masuk hari ni dah 7 bulan 18 hari aku single. 7 bulan tu lama ke? Aku pun tak tau lah lama ke tak. Aku lebih suka single dari bercouple sebabnya ntah lah, bila dah bercouple tu ade je yang jeles, lepas tu tak boleh nak buat ni, tak boleh nak buat tu, kena je ikut cakap pakwe. Macam mengongkong pon ye jugak. Tapi bile dah single ni, teringin jugak nak couple. Tengok kawan kawan yang couple, alahh bahagianya diaorang. Tapi bile dah bergaduh, haishh memey merana hati, pecah kepala dibuatnya. Tapi bila dah baik balik, alahh sweetnye. Bila agaknya aku akan dapat macam kawan kawan aku? Bahagia sentiase. Jalan cerita cinta aku semuanya sekerat jalan. Memang aku tak layak untuk dicintai dan dicinta oleh sesiapa dan dengan siapa. :( It's okay. aku terima semua ni. Dugaan kan. Takkan aku nak marah pada dugaan ni. Setiap dugaan ade hikmahnya dan setiap hikmah ade dugaannya. Sekarang ni hanya seorang lelaki asing yang aku sayang dan suka dan cinta. Tapi jodoh kitaorang tak panjang. Sekerat jalan jugak. Hmmm. :'''''''(((((((( Ape boleh buat. Nasib kan. Redha jelah.

♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!