♥UNTUK AWAK :)♥
Sunday 29 April 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥

Untuk kali ni aku nak update mengenai orang yang aku suka. Ehh! bukan, erm hadiah yang aku belikan untuk besday boy orang yang aku suka.

Pada 18.04.2012 bersamaan dengan hari rabu, pukul berapa tu aku tak pasti lah sebab waktu tu cuti rasanya. so aku dengan kawan kawan keluar lah. Aku,Ada,Tya, n Yana. kitaorang plan nak tengok wayang cerita Jangan Pandang Pandang. Aku ingat nak beli hadiah hari khamis tapi dah terlanjur pergi TS tu so beli sekali lah. Malas nak pergi lagi dah kan. Dah nak ke monoreil tu berjalan kaki, melintas jalan lagi so aku beli jelah hari tu. Lagi pon besday boy tu keesokan harinya. Mula mula aku ingat nak beli baju sebab aku buntu taktau nak beli apa untuk dia, lepas tu kawan aku, Yana suggest aku jangan beli baju sebab ntah lah. Bila Yana cakap macam tu aku lagilah buntu kan. Yana suggest aku beli jam ke, dompet ke. Bila Yana dah bagi cadangan macam tu aku terpikir yang dia tu minat KPOP so aku dengan kawan kawan pergi lah tingkat 5, tempat kedai jual barang barang KPOP semua. Dia minat group FT ISLAND, aku jalan jalan dalam kedai tu then aku ternampak jam, memang cantik, tapi aku tak sure jam tu untuk lelaki atau perempuan. Tapi aku dalam hati aku macam nak belikan baju FT ISLAND untuk dia, so aku pergi kedai sebelah tengok baju FT ISLAND. Baju FT ISLAND tu ada tapi buruk lah pulak so tak jadi beli. Aku balik balik kedai sebelah tu, agak lama jugak aku belek belek jam tu warna jam tu warna kuning, harga pon RM 30 je. Aku tanye pendapat Yana, Yana tak suka sebab warna jam kuning sangat, takde warna lain. FT ISLAND memang melambangkan kuning so jam tu surelah warna kuning kan, Yana tak suka, aku pon bile salah sorang kawan aku tak suka, aku pon memang tak belilah kan. Then kitaorang balh dari kedai tu, tak jadi beli jam tu. Baru je keluar dari kedai tu kitaorang pergi kedai depan kedai Korea tu. Aku ternampak dompet. Yana cadang suruh aku dia dompet. Dompet tu memang cantik. Memang cantik sangat. So aku amik keputusan belikan dompet untuk dia. Memang kelirulah kan sebab ade yang cantik jugak. Akhirnya aku pilih dompet jenama DUNHILL. Memang cantik, sesuai lah untuk dia sebab dompet tu stail untuk remaja. Harga tak boleh bagi tahu. Rahsia. hehe.
ni lah dompetnya dengan rantai dengan bungkusan hadiah.
first time aku bagi barang yang matang macam ni dekat lelaki
sebelom ni pon aku ade bagi barang dekat lelaki juga tapi barang budak budak je
alahh malas nak cite pasal benda lama.
Aku harap dia suka barang yang bagi ni dan aku harap dia akan terima dan aku harap dia akan pakai barang ni :) 

FOR YOU = MH ♥

♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!