♥SEBENARNYA SAYA RINDUKAN AWAK SANGAT SANGAT ! :( ♥
Tuesday, 1 May 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥

Awak sebenarnya saya rindukan awak sangat sangat. Saya tak berani nak bagi tahu awak yang saya rindu awak sebab saya takut saya sorang je yang feeling lebih tapi tak awak. 22.04.2012 pukul 12.06 pagi, waktu tu kita masih okey lagi, saya hantar meseg dekat awak sebelom tidur, sebab dah pukul 12 pagi, saya pon memang waktu tu mengantok saya hantar meseg 'love you' tapi awak ta balas, awak just balas 'tata', selalunya awak akan balas balik 'love you too' tapi ni awak tak balas, saya pelik. sejujurnya saya terasa sebab tu saya off henfon, awak mesej saya tak balas, awak call saya tak call awak balik sebab saya sentap dekat situ. Yes! saya tau kita just kawan, tapi untuk pengetahuan awak, kalau saya dah sayang sorang lelaki tu saya akan sayang sangat sangat. Saya bodoh dalam bercinta ni. Saya tak pandai bercinta. Saya nak jadi seorang yang setia pada cinta. Sebab tu awak orang terakhir dalam hati saya sekarang sebab saya fobia nak suka orang. Saya takut dikecewekan lagi. Saya tau saya banyak kekurangan tapi itu tak bermakna saya tak layak suka orang dan orang suka saya. :'(  Lepas tu isnin, petang saya call awak, saya minta maaf, lepas tu awak tanya kenapa saya buat awak macam tu, saya jujur dengan awak, saya cakap saya nak uji awak, memang saya nak uji awak, saya nak tengok awak ikhlas dengan saya or tak, awak jujur dengan saya or tak, awak serius dengan saya or tak, awak, saya dah penat dikecewekan wak, saya senang sayang orang tapi bile saya dah sayang orang tu saya susah untuk lupakan dan lepaskan. Lepas tu bile saya cakap saya uji awak, awak tukar topik, awak cakap 'okeylah nanti kita mesej'. Awak, saya bersalah buat awak macam tu tapi saya just nak tau kejujuran awak atau memang saya ni wajib dikecewekan oleh lelaki? Saya balik rumah, saya hantar mesej dekat awak, saya minta maaf semua, saya mengaku kesalahan saya tapi awak tak reply balik meseg saya. Seminggu awak tak contact saya, dan dalam seminggu tu fikiran saya akan terpikirkan awak, setiap hari, setiap masa saya menantikan awak, tapi hampa yang saya dapat. Awak memang langsung tak contact saya. Memang saya sedih sangat waktu tu. Rindu saya pada awak makin dalam dan dalam. Saya cuma uji awak satu hari tapi awak uji saya seminggu. Awak hati saya tak kuat macam perempuan lain wak, saya selalu dikecewekan, selalu disakitkan, saya tak kuat hadapi semua ni sendiri wak. Tiba tiba  hari sabtu pukul 10.09 malam, awak call saya, saya terkejut, sebab saya dah cakap dalam diri saya yang antara saya dan awak tak ada jodoh, saya teragak agak nak jawab, akhirnya saya jawab. Bila jawab suara awak biasa je, macam nothing happen antara kita. Saya layan awak macam biase je. Dalam tengah borak, kakak saya pangil pangil saya. SPOILLAH! Saya cakap yang kakak saya panggil saya, awak cakap 'takpelah pegilah'. Sejujurnya saya tak puas cakap dengan awak, dah lah sekejap. Memang waktu tu saya angin dengan kakak saya, dia panggil saya semata mata sebab Hafiz menyanyi. Saya tunggu lagi call or meseg dari awak tapi takde. Dalam saya tengah tengok tv tiba tiba awak call, dahlah mama, abah, kakak tengah tengok tv sama-sama, saya teragak agak nak angkat tapi saya angkat jugak sebab saya rindu nak cakap dengan awak lagi. Seriously memang saya rindu awak waktu tu dan sekarang, memang rindu tersangat - sangat, tapi saya tak berani untuk bersuara menyatakan ayat tu pada awak. Now kita dah contact balik cuma saya tak berharap pada awak lagi macam mana saya berharap pada awak sebelom ni. Mungkin antara kita takde jodoh sebab tu baru kawan dua bulan kita dah bergaduh. Takpelah awak, saya akan cuba terima benda ni. Sebab jodoh terletak ditangan Tuhan, kita sebagai manusia hanya mampu merancang sahaja. :') . Kalau betul kita takde jodoh, saya berharap yang awak akan bahagia. :') MH 
 



♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!