♥DUA ORANG SAHABAT♥
Tuesday 5 June 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥

Aku ade kenal dengan dua orang lelaki ni. Aku kenal dorang pun sejak aku masuk kolej kalau tak memang tak kenal lah kan. Karektor dorang ni, macam mana nak cakap ek? erm senang cerita suka buat orang happy, suka buat orang ketawa, suka buat lawak, and last one suka buat benda merepek. Aku suka kawan dengan dorang ni sentiase buat aku tergelak bila lepak dengan dorang, ade je benda yang dorang akan buat then bagi kitaorang gelak. Rasa macam waktu gelak tu hilang semua masalah. Suka kawan dengan dorang. Suka lepak dengan dorang. :D

MOHD BADRUL NAZRIN

Hensem Boy
Ni nama dy dah tertera dekat atas tu. Sebaya dengan aku. Dia selalu buat aku tergelak tak kesah lah macam mana sekali pon caranya mesti akan buat aku tergelak bila lepak dengan dia. Mesti punya akan ketawa. Ade je cara dia yang akan buat aku gelak. Macam tau tau je yang aku ade masalah then dia akan buat lawak. Tapi aku rasa setiap masa, setiap hari, setiap saat mesti akan buat benda gile. Maybe dia buat macam tu supaya orang selesa kawan dengan dia plus tu memang peragai dia yang suka buat orang tergelak. Suka sangat menari, time dia menari betul betul nampak smart, macho semua tapi bile dia dah menari serupa pondan alahaii tak sanggup tengok. Dahsyat kemain. Suara dia sedap. Pandai menyanyi. Dulu aku kadang kadang ade jugak cerita masalah aku dekat dia. Sangat memahami. Tapi sekarang takdelah aku cerita dah sebab better simpan sendiri masalah. Bukan aku taknak bagitau tapi kan aku taknak susahkan dorang lah. Dorang pon ade masalah dorang jugak. So settle sendiri sendiri je lah. Tak boleh settle simpan jelah kan. Senang macam gitu.

Student pertukaran dari PTPL SHAH ALAM ke PTPL SENTRAL. Aku mula rapat dengan Bad ni sejak semester 1 ni, memang rapat lah, dekat mana je dia pergi aku ade, dekat mana je aku pergi dia pun ade. Aku selese kawan dengan dia, best, sebab buat aku happy, buat aku gelak setiap hari kecuali sabtu dengan ahad lah. Bad, lelaki pertama yang pernah aku rapat sebelom dengan dorang dorang semua bukan sebab aku suka tapi aku seronok kawan dengan dia. Happy always. Bile masuk semester 2, kitaorang dah tak berapa nak rapat sangat sebab satu hal ni then lepas tu kitaorang rapat balik macam biasa. Kalau keluar keluar macam tengok wayang mesti kitaorang akan ajak Bad, Bad nak pergi taknak pergi terpulang dia lah tapi yang penting kitaorang dah ajak dia and kalau dia ikut sure happening dengan Si Jamal lagi, adoyaii lagi lah kan. Dua dua otak serupa je. Hehe :P Bad pernah cakap dekat aku better kawan dari couple sebabnya kan kalau kawan bila bergaduh akan baik sekejap je tapi kalau couple akan baik tapikan akan amik masa yang lama. Sampai sekarang aku still ingat kata kata dia tu. Kalau kitaorang bergaduh pon dalam sehari macam tu then lepas tu akan baik balik. Tak boleh gaduh lama lama. MOHD BADRUL NAZRIN kita jangan gaduh gaduh ye. Sentiase lah buat lawak bodoh kau tu supaya aku boleh tergelak dan hilangkan masalah aku. 
THANK YOU :)


JAMALUDDIN

Hensem Guy
Nama dia jugak dah tertera dekat atas. Sebaya jugak dengan kitaorang semua. Jamal, dia kawan Bad, maybe Jamal masuk kolej PTPL ni pon maybe sebab Bad kot. Agaknyalah. Tapi dia ni masuk kolej lambat sikit. Tahun ni barulah dia masuk kolej ni so kelas kitaorang takde yang sama, yang sama pon waktu semester pendek , masuk semester panjang dah tak sama dah. Sebab dia semester 1 kitaorang semester 3 dah, jauh perbezaannya tu. Salah seorang yang aku rapat jugak lah dekat kolej, same dengan Bad suka buat benda merepek merepek. Opss lupa, dia merupakan seorang BBOY. Same dengan Bad jugak suka sangat menari. Kadang kadang tengok dia menari macam payah sebabnya kan macam susah berpusing pusing terputus kepala, aku taktau lah. Hehe :P

Aku rapat dengan Jamal ni, bile ek? Ntah aku pon taktau tapi aku rasa waktu akhir semester 2 kot aku mula rapat dengan dia ni sebab masuk semester pendek aku dah rapat dah dengan dia ni. Dia ni pon suka buat benda merepek repek. Dia suka buat orang happy dengan dia, maybe dia nak orang selese dengan dia lah kot. Tapi best lah kawan dengan dia. Tetibe teringat dekat zoo, alahaii sejak dari zoo tu suka sangat kacau aku, suka buat aku melatah, penat gile kot asyik kena kacau je. Aku rasa dia ni tak pernah kenal erti penat kot sebab asyik nak mengacau orang je. Tapi aku tak kesah pon semua tu sebab yelah dya nak buat kita gelak happy that why lah dia buat macam gitu. Aku tak penah lah rasa bosan dengan dia sebab ade je benda yang dia akan buat. Macam macam dorang ni serabut jugak kekadang.
THANK YOU :)

Aku harap persahabatan kita ni kekal sampai lah kita tamat belajar.
THANKS TO KORANG KORANG SEBAB BUAT AKU HAPPY ALWAYS BILA DENGAN KORANG.
AKU SERONOK KAWAN DENGAN KORANG.
KORANG TERBAIK LAH!!
BUDAK LELAKI YANG PALING AKU SERONOK BILA BERKAWAN.



Cute Boy

Sasa Guy


♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥







It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!