♥SEMBILAN BULAN♥
Wednesday 6 June 2012 | 1 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥

Wow! Tak sangka dapat aku bertahan selama 9 bulan. 9 bulan tu bukan kejap kot. Lama tu tapi dalam masa 9 bulan ni macam macam aku kena, tak couple couple, suka suka je lepas tu dah bagi harapan dekat aku lepas tu tinggalkan aku macam tu je. Uishh! Best betul kena macam tu. SERIUS BEST SANGAT! 
Apa yang dorang akan rasa lepas dorang dah kena macam aku? Sakit tak?
Pikir pikir lah sendiri sakit ke tak yee.

9 bulan aku single. Seronok tau single ni sebab bebas buat ape je yang aku nak. Tak rasa mengongkong pon yelah single kan bebas ler nak buat apa apa. Tak tension pikir pikir pakwe semuanya. Aman je hidup. 
Tapi tipu kalau aku cakap aku tak sunyi, sunyi tu memang sunyi, sunyi sangat. 
Kawan kawan aku semua ada pakwe, tapi aku sorang sorang saat aku kesunyian. 
Takde orang yang nak teman aku bile aku sunyi.

Aku ada suka orang tu offcuz lah kan, takkan takde. Aku ade perasaan yang bolehkan aku suka dekat sesiapa je tapi takkan terus kenal nak couple kan, tak mungkin lah macam tu, aku pon tak hingin begitu.
Paling paling pon kena kenal 3 bulan dulu lepas tu baru lah lain kan. Tapi nasib aku sentiase malang dalam bab bab bercinta ni. Asyik dipermainkan. :'( Sedeh hidup macam ni. Aku happy tang lain tapi aku tak happy tak bercinta.
Kenapa nasib aku kena macam ni?
Kenapa aku je asyik dipermainkan? 
Kenapa awak buat saya macam ni?
KENAPA?!

Tapi aku tak kesah lah semua tu yang penting aku ade kawan kawan yang sayang aku, aku ade family yang sayang aku. Mungkin ade hikmah sebalik semua ni. Takpelah aku kena terima takdir ni. Mungkin satu hari nanti aku akan dapat cinta yang betul betul punya cinta. Maybe macam ni lebih elok dari bercouple kot sebab yelah aku tak pandai layan lelaki that why lah dorang asyik nak permain kan aku. I'ts okay. Lagipon aku tak cantik, aku tak lawa. Most important aku memang tak layak bercouple pon that why 9 bulan aku single. 
Aku nak single sampai aku kerja, aku nak kumpul duit banyak banyak, nak beli rumah, nak beli kereta, nak bawa family aku holiday.
Bila semua impian aku dah tercapai baru aku akan cari seorang lelaki. 

Aku sangat sangat takut nak suka dekat sesiapa dah. 
Dalam hati saya sekarang hanya awak.
Saya tahu awak tak sayang saya dah tapi takpelah.
Awak tak payah sayang saya, biar saya seorang je yang sayang awak. :')
Saya tak penting dalam hidup awak tapi awak penting dalam hidup saya. :'(

Status single tapi hati aku dah ade orang :) 

See i'm HAPPY ;)

♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!