♥SUKA SANGAT!♥ :D
Friday 8 June 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA.♥

Arghhhhhhhhhhhhhh! 
Sukanya tadi!
Tengok konsert free dekat MSU.
Orang tertentu je boleh masuk MSU tu.

Tadi ade konvo dekat MSU, ehh! bukan konvo tapi pesta untuk konvo, konvo hari Sabtu dengan hari Ahad, tadi dengan semalam just dorang punya pesta je.
Dekat kolej semua kelas cancel sebabkan konvo ni kot sebab semua lecturer takde pergi MSU jugak, so kitaorang student student ni diwajibkan datang MSU jugak untuk meriahkan suasana. Sebelom ni pegetua ade bagitau kitaorang semua yang hari Jumaat akan ade artis datang dekat MSU buat konsert.

Aliff Aziz, Klangit, Sofaz.

Tulah artisnya. Mula mula aku excited dekat Klangit sebabkan lagu SESAL MENDUA. Aliff Aziz dengan Sofaz aku just biasa biasa jelah sebab aku tak berapa nak minat sangat lah dorang tu.
Pergi MSU pukul 2.00 petang, aku, Tya, Yana dengan Ada dah pakatlah nak pergi sekali. Tapi last minit Ada tak pergi sebab ade hal, so kitaorang tiga jelah yang pergi. Kolej sediakan bas pergi sana. Nak pergi MSU tu amik masa dalam satu jam kot aku rasa.

Bertolak lambat sampai pun surelah lambat kan. Sampai je MSU tu aku, Tya, dengan Yana jalan jalan lah dekat MSU tu. Aku dah dua kali datang MSU tu, masuk tadi, dah tiga kali aku pergi sana. First dulu excited lah sebab MSU kan, siapa taknak masuk dalam MSU tu, dah lah besar, dah tu macam macam ada dekat sana. Swimming pool lah, spa lah, bilik mayat lah, siapa taknak pergi tempat macam tu kan.
Tadi kitaorang jumpa senior senior kitaorang yang nak konvo, lepas tu kolej aku ade jual makanan lah untuk ape ntah aku taktau lah. Maybe suka suka kot lah kot. 

Dalam perjalanan nak beli air dekat Tesco, tetiba nampak Aliff Aziz tengah nyanyi dekat atas pentas, terus kitaorang tiga berhenti tengok, nak beli air pon terus terlupa. Mula mula aku tak berapa nak cam sangat muka Aliff Aziz tu sebab dia pakai spek, lepas tu aku tengok punya lah tengok barulah aku cam yang tu betul betul Aliff Aziz. Ishhhh! Tak tau nak cakap macam mana, HENSEM sangat dia. Sangat sangat hensem. Arghhh! Hensem terlebih betul lah. Memang tercegang lah aku tengok Aliff Aziz tu. Umur dia 21 beza dua tahun dengan aku. Tapi muka tak macam umur 21 pun. 
Time Aliff Aziz nyanyi lagu SAYANG SAYANG rasanya kot dia pergi turun dari stage, habis dia dikelilingi oleh perempuan perempuan. Memang betul betul dikerumuni perempuan. Takde tempat pon dia nak larikan diri. Waktu nak snap gambar pon, kitaorang bertiga nak bergambar dengan Aliff Aziz pon susah sebab perempuan perempuan lain dah kerumun dia. Akhirnya kitaorang pergi beli air dengan perasaan kecewe sebab tak dapat nak bergambar dengan Aliff Aziz. 

Lepas dah beli air turn Band Klangit pulak buat persembahan, tapi mata aku still melilau cari kelibat Aliff Aziz, macam mana pon tetap nak amik gambar dengan dia and finally kitaorang dapat bergambar dengan dia jugak. Syokkk sangat! Dah lah dia hensem.

See Aliff Aziz. So HANDSOME. AUCH!!

Persembahan kedua pulak Band Klangit. Rasa macam Band Klangit paling banyak lagu yang dorang nyanyi kan lagu, rasanya lah kot. Waktu Band Klangit buat persembahan, bile vokalis dorang nyanyi tak berapa nak dengar sangat sebab dorang punya muzik lebih kuat dari suara vokalis dorang, so bile nyanyi tu kan macam nak tak nak dengar lah suara dia. So kitaorang pun macam blur blur lah bile tak dengar tu.     Lepas dah setting baik punya, barulah dengar suara vokalis dia tu, vokalis dia hensem jugak tau, tapi lagi hensem lah Aliff Aziz kan. Hehe :P . Kitaorang semua nak lagu SESAL MENDUA tapi dia asyik nyanyi lagu pelik pelik, lagu yang kitaorang tak pernah dengar, and last sekali barulah dorang main kan lagu SESAL MENDUA tapi macam berbeza sikit rentak muzik dia, maybe dia nak buat lain sikit lah kot, aku rasa lah. Bile time dorang dah habis nyanyi, kiranya dorang nak balik lah, takde ramai pon yang nak bergambar dengan dorang tapi kalau Aliff Aziz, kemain berkerumun dahsyat punya tapi bila Band Klangit ni, tak pon.
Kitaorang pulak kalau dah ramai yang tak nak bergambar dengan dorang, senang lah kitaorang nak bergambar dengan dorang dorang, sekejap je dah dapat snap. Best gila macam gitu. 

Ni Gitaris dengan Pemain Bass.
Haa! Ni Vokalis nya.

Persembahan seterusnya Band Sofaz, yang ni kitaorang tak dapat nak tengok sebab bas dah datang dan nak kena balik ke Kl Sentral balik. Memang sedey time ni, nak tengok dorang buat persembahan tapi tak dapat, pastu dah tak dapat nak snap pictures jugak. Hmm. Tak dapat snap gambar dorang jadi kitaorang snap gambar kitaorang jelah. Hehe ;P



♥See. WE. TyaSiOmey. QilaSiLawa. YanaSiAntik.♥

Takpelah, kitaorang tak dapat nak snap gambar dengan Band Sofaz. Yang dua ni pon dah cukup dah sebenarnya. Kitaorang begitu excited sebab kitaorang manalah dapat jumpa artis artis ni semua. So dapat peluang macam ni macam orang gila lah kan bile jumpa artis. Hehe :)

♥THANKYOU♥ASSALAMUALAIKUM♥







It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!