♥KECHING ! KECHING !♥
Wednesday 4 July 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA♥

Nak tau tak?
Semester ni kita ade subjek fotografi tau. 
Lepas tu kan, kalau dah nama pon fotografi mesti lah kena ade kamera kan.
Dan kamera tu memang dari dulu lagi kita nak.
DSLR pulak, sape je yang taknak kan.
Nak beli kamera ni pon agak payah, 
ni kan pulak dapat free,
memang tak lah jawapan dia. 
Hehe. :P

Okay. First bila tau je yang aku ada subjek Fotografi ni,
Terus automatik otak aku terpikirkan kamera DSLR.
Tapi aku tau yang aku agak susah jugak nak dapatkan DSLR tu,
Harga pon bukan RM 1 , 2. Beribu kot.
Mana nak cekau duit beli woiii? (mulut senget) (automatik teringat afi dengan afiq) :P
Dapat je tau ade subjek Fotografi,
balik je rumah aku jumpa mama and say
"mama nak kamera boleh tak?"
ayat pertama yang keluar dari mulut aku.
"kamera? pakai jelah kamera yang ade tu"
mama balas macam ni,
kamera yang mama maksudkan kamera Compaq.
aku balas balik,
"manalah boleh pakai kamera macam tu, nak DSLR punya kamera"
mama kata,
"tengok dulu lah macam mana."

Tu minggu pertama untuk semester ni,
masuk minggu ketiga, aku tanye soalan sama dekat mama balik,
"mama nak kamera boleh tak?"
"kamera yang macam mana?"
"kamera yang besar DSLR tu"
macam ade harapan jekan gaya mama cakap tu
last sekali mama kata,
"tanya abah dulu lah"
hancur berkecai hati aku, haha :D

Pujuk punya lah pujuk punya lah pujuk,
akhirnya dapat jugak aku kamera tu.
D1100 Canon. 
Aku lebih kepada Canon dari Nikon sebab Nikon sir kata macam susah sikit function dia.
Tapi sebenarnya aku tak reti nak tangkap gambar.
Haha. Banggang kan aku ni.
Membazir je beli tapi tak tangkap gambar.
Takpe boleh belajar :)

*5/7/2012- Today compotition at MSU. Aerobik dance. GOOD LUCK PTPL SENTRAL!! WE CAN DO IT!!♥


Gambar ni aku amik dari google je. Aku malas nak snap gambar. haha :D
Aku pilih warna grey. Aku taknak merah sebab dekat kolej ramai sangat dah pakai merah.
So aku amek lah warna yang agak unik ni. Unik ke? hee :P

♥THANKYOU. ASSALAMUALAIKUM♥




It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!