♥SEPULUH BULAN♥
Sunday 8 July 2012 | 2 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SELAMAT PAGI. SELAMAT TENGAHARI. SELAMAT MALAM. SALAM SATU MALAYSIA♥

Sepuluh bulan? 
Serius tak sangka langsung. 
Cepat betul masa berlalu kan. 
Sekejap je dah sepuluh bulan aku single.
Macam tak percaya pon ade jugak.
Yelah mana pernah single lama macam ni.
Hahaha :D

Serius cakap best sebenarnya single ni.
Ape yang kita nak buat semuanya kita boleh buat
Kita nak berkawan dengan siapa siapa je pon kita boleh berkawan
Senang cerita ape je yang kita nak buat kita boleh buat tanpa dihalang sesiapa pon.
Lepas tu payah nak buang masa pikirkan benda yang tak sepatutnya. 
Tak payah buang duit nak topup setiap hari
Tak payah nak buang air mata setiap kali bergaduh
Sebab tu aku memilih single dari couple.

Berapa ramai lelaki pon yang suka kita
Kita tetap pilih single.
Single Terbaikkk lahhhhh! XD

Aku pernah kenal dengan seorang lelaki ni
Dia seorang yang agak mengongkong jugak lah
Aku tak suka lah sangat kongkong ni
Rimas tau tak! Rimas sangat!
Dah tu dia suka sangat nak touching touching
Aku rapat dengan lelaki lain 
Mula lah dia nak merajuk bagai
Macam ape ntah peragai
Bukan test aku lah kalau dah peragai macam tu
Hensem tu memang lah hensem 
Tapi kalau dah peragai macam budak budak 
Terima kasih jelah
Cukuplah sekali aku pernah rapat dengan dia

Aku sanggup tolak ego aku demi kawan 
tapi aku takkan tolak ego aku demi lelaki
Benda macam tu tak kan berulang lagi
Aku bukan perempuan murah yang ikut cakap lelaki
Aku bukan macam tu lagi.
Aku bukan pengecut dekat lelaki lagi.

Now aku selese dengan kehidupan aku sekarang.
Aku tak perlukan lelaki dalam hidup aku ni
Aku tak perlukan couple sekarang
Aku nak fokus dekat cita cita aku dulu
Itulah aku yang sekarang

Dekat luar available
Dekat dalam pon available jugak
Takkan ade lelaki dalam hati aku sekarang melainkan family dan kawan kawan aku
No one special in my heart now.
I'm FREE!! XD

AT MSU ♥


♥THANKYOU. ASSALAMUALAIKUM♥





It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!