♥C R U S H II ♥
Tuesday 28 August 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SALAM SATU MALAYSIA♥



Entry ni sambungan entry sebelomnya.

Okey. Agak sedey sebenarnya.
Memang aku ni tak layak bahagia.
Aku rasa begitulah. Tapi aku tak rasa begitu
Tapi memang begitu. 
Aku memang tak layak miliki cinta dia.
Aku tak layak miliki sayang dia.
Aku tak layak berada di hatinya.
Aku tak layak berada dalam dakapannya.
Aku tak layak berada di sisinya.
Aku memang tak layak untuk memiliki cinta sesiapa!
Aku tak layak kecapi kebahagian!

Aku tahu salah aku.
Aku tau apa yang telah aku lakukan padanya.
Memang aku berharap pada dia.
Memang aku harap dia kembali kepada aku.
Tapi aku tahu ape yang aku harapkan semuanya mustahil
Aku tahu dia takkan sesekali kembali kepada aku
Aku tahu dia takkan sesekali merayu melutut depan aku
Aku tahu dia takkan buang egonya ketepi.

Awak.
Awak nak dia kan?
Ambillah.
Saya undur diri.
Dia hanya sesuai jadi CRUSH saya sahaja.
Saya tak layak untuk dia.
Awak lebih layak.
Awak banyak bersabar dengan dia.
Awak teman dia kemana sahaja.
Awak bergembira bersama dia.
Awak suka bersama dia.

Awak.
Saya minta maaf apa yang saya update membuatkan awak sakit hati.
Awak.
Saya tak bermaksud nak buat awak sakit hati.
Awak.
Saya minta maaf sangat sangat sangat.
Takperlu kot nak bergaduh disebabkan lelaki seperti dia.
Saya dengan rela hati undur diri demi kebahagian awak dan dia.

Bak kata perpatah jodoh tak kemana
Saya percaya jodoh saya dengan orang lain.
Awak jagalah dia elok elok.
Dia seorang yang sangat sangat sangat sangat sensetive.
Awak kenal kan macam mana peragai dia.
So awak boleh agak peragai dia macam mana.

Awak, saya minta maaf sekali lagi.
Saya harap awak akan maafkan saya.
Saya takkan update pasal dia.
Saya takkan stalker profile dia lagi.
Saya takkan pernah nak bukak yang berkaitan dengan dia.

Yeee. Sangat susah nak buat semua tu
Yeee. Saya masih sayang dia lagi.
Yeee. Saya masih suka dia lagi.
Yeee. Saya masih tak boleh nak lupakan dia.
Yeee. Saya buat salah sebab masih suka dia.
Yeee. Saya tak patut suka dia lagi.
Dia awak punya :)

Aku akan terima semua ni
Aku akan kuat hadapi benda ni
Aku akan hadapi semua ni dengan tabah.
:)

Have Fun Awak dan Dia ♥

Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang ku dambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi terpisahnya cinta
Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu melepas kau pergi
tetapi
Aku terpaksa melepaskan dia pergi untuk Awak.

Si Dia hanya CRUSH sahaja! ♥






It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!