♥C R U S H♥
Saturday, 25 August 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
♥ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA. SALAM SATU MALAYSIA♥


Entry untuk kali ni 100% aku nak cerita pasal si dia.

Aku kenal dia. Tahun lepas. 8/11/2011.
Waktu tu jugak untuk pertama kalinya aku bercakap dengan dia.
Gelak tawa dengan dia. Dan waktu tu jugak pertama kali kami berkenalan.

Awak.
Saya tau antara kita tak ada apa apa lagi. Saya tau tu. 
Saya jugak yang buat keputusan terburu buru and saya jugak kata yang kita bawa haluan masing masing.
Awak. 
Saya tau salah saya buat macam ni. Tapi kenapa setiap berlaku awak nak salahkan saya?
Awak. 
Awak tu lelaki tahu tak?
Saya tahu lelaki ego tinggi tapi saya tak pernah jumpa lelaki yang ego setinggi awak.
Awak. 
Saya happy bila dengan awak.
Awak.
Saya rindu nak bercakap dengan awak.
Awak. 
Saya rindu layanan awak pada saya.
Awak.
Walaupon saya ada kenal dengan lelaki lain tapi hati saya dekat awak still ada.
Awak.
Saya tahu awak dah tak sayang saya
Saya tahu hati awak pada orang lain
Saya tahu awak dah benci saya
Saya tahu awak dah taknak tengok saya
Saya tahu saya dah tak ada dalam hati awak lagi
tapi 
Awak,
Tetap dalam hati saya.
Sampai sekarang saya masih sayang awak.
Sampai sekarang awak masih dalam ingatan saya
Sampai sekarang saya masih terfikirkan awak
Sampai sekarang sebenarnya saya masih berharap pada awak.

Awak.
Saya bodoh sebab berharap pada awak
Saya bodoh dalam bercinta awak.
Saya tak pandai bercinta awak
tapi 
Awak.
Kalau saya dah sayang sangat seorang tu sampai bila bila saya tak boleh nak lupakan.

Awak.
Saya tahu awak bukan jodoh saya.
Saya tahu kita memang ditakdirkan bersama sekejap
Saya tahu saya tak layak untuk awak
Saya tahu saya seorang yang pentingkan diri.
Awak. 
Saya tahu kita tak sehaluan
Saya tahu awak dah tak perlukan saya
Saya tahu awak sayang orang lain
Saya tahu siapa yang awak sayang.

Awak. 
Saya sangat rindukan kenangan kita.
Saya sangat rindu awak, CRUSH.

Awak.
Awak masih rindu saya?
Awak masih sayang saya?
Awak masih suka saya?
Awak masih cinta saya?
Awak masih ingat saya?
Awak masih ingat hari jadi saya?
Awak!
Awak ingat lagi kenangan kita?
Awak ingat tak?!

Awak.
Awak tak ingat saya kan?
Awak tak sayang saya kan?
Awak dah tak ingat semuanya kan?!
Kan awak kan?!

Saya tahu semuanya.

Awak.
Saya harap awak bahagia bersama orang tersayang.
Saya harap awak akan sayang dia macam mana awak pernah sayang saya dulu
Saya harap awak akan bahagiakan dia macam mana awak bahagia kan saya dulu
Saya harap awak hidup aman damai makmur bahagia bersama insan tersayang.

Awak, saya akan sayang awak sampai saya jumpa jodoh sebenar saya.

♥You're not my lover but You're my C.R.U.S.H♥




It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!