♥AWAK SAYA SAKIT :'(♥
Wednesday 19 September 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
Awak. 
Awak dah tukar kan?
Dengan siapa awak?
Cuba share sikit.
Saya nak tau jugak siapa perempuan yang 'in relationship' awak tu.

Awak. 
Kenapa nak tukar waktu tengah exam macam ni?
Tak boleh ke tukar waktu lepas exam?
Sengaja ke apa ni?
Awak! Hoi!
Kenapa buat macam ni?!!
Awak kenapa?! :'(
Suka sangat buat orang sakit dalam ke?
Best ke buat macam tu?
Ape awak dapat buat macam tu?
Kenapa awak buat macam ni? :'(

Awak tahu kan saya sayang awak lagi.
Tapi kenapa awak?
Awak kalau terus terusan awak buat
saya tak kuat nak hadapinya awak.
Sakit awak. Sakit sangat.
Menikam.
Mencucuk.
Menitis.
Awak tak rasa. Saya rasa semuanya.

Saya tahu saya kena terima semua ni.
Tapi kenapa sekarang? Kenapa time exam?
Taknak bagi saya fokus ke waktu study?
Suka bagi saya fail?
SUKA KE HAH??!!!! :'(
Sampai hati awak kan.

Awak kejam!
Banyak kali awak sakitkan hati saya
Banyak kali saya terus bertahan dan bersabar
Kenapa awak suka buat macam ni?
Awakkkk! Jawab awak jawab! :'(

Saya dapat tahu awak 'in relationship' dari seseorang. Seriusly saya terkejut. Waktu tu saya tengah makan, terus hilang mood makan bila saya tahu benda ni. Jantung saya berdebar debar waktu tu. Saya terlalu takut sampaikan kepala saya pening sangat. Saya sangka awak sayang saya lagi tapi rupanya harapan saya pecah melayang ditiup angin. Seriusly saya sangat sedih dapat tahu berita ni. Non stop saya pikir siapa yang 'in relay' dengan awak tu. 

Ternyata awak memang sikit pun dari dulu sampai sekarang tak pernah nak kenal saya betul betul.

Awak tau awak ni kategori apa.
Nak tau?
Awak seorang penipu.
Awak kejam
Awak ego.
Awakkkkkkkkk :'(

Saya sayang awak.
Saya sangat sayang awak.

Saya nampak kuat diluar tapi saya tak kuat didalam
Saya tak menangis diluar tapi saya menangis di dalam.
Awak taktau sebab awak tak rasa.

Awak.
Enough sakitkan hati saya.
Perih, pedih. :'(
Tolong jangan buat macam ni dah.
Saya mohon , merayu pada awak. Cukuplah. :'(

Takkan 24 jam saya nak mengalirkan air mata sebab awak.
Saya nak life saya seperti dulu.
Saya nak hidup tanpa lelaki dalam diri saya.
Saya nak lupakan awak tak boleh
Saya nak benci awak tapi tak boleh
Saya taknak sayang awak tapi tak boleh
Saya taknak tengok awak tapi tak boleh
Saya memang tak boleh buat semuanya
Saya dah pernah cuba dulu tapi tak berhasil.
Dalam erti kata lain 'saya perlukan awak dalam hidup saya'
tapi sangat mustahil.

Stop buat benda yang menyakitkan hati saya.
:'(


♥THANKYOU.ASSALAMUALAIKUM♥



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!