♥I must forget you :'(♥
Tuesday 25 September 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
Aku taktau ni entry terakhir pasal dia atau tak. Aku takut yang aku akan update dan terus update pasal dia dekat blog. Sebenar kalau boleh aku dah taknak update lagi pasal dia dekat blog. Aku takut aku tak dapat nak lupakan dia. Kalau dah sekarang pon susah nak lupakan inikan pulak kalau aku asyik dan terus terusan update blog pasal dia.

Awak. Awak tau tak saya sangat kecewe dengan sikap awak. Sangat sangat kecewe. Sanggup kan awak buat macam ni dekat saya. Saya taktau ape function awak nak buat saya macam ni. Sekelip mata awak dapat makwe and sekelip mata awak break dengan makwe awak tu and sekelip mata awak dapat makwe lain lagi AND sekelip mata awak lupakan saya macam itu je. Suka sangat dengan cara awak ni. Sangat suka :'( awak tau!!!

Kalaulah saya ade keberanian, saya nak jumpa awak face to face saya nak tanye kenapa awak sanggup buat saya macam ni? Kalau lah saya ada KEBERANIAN tu. Tapi saya takde keberanian tu. Ya Allah kenapa lah awak kena bersikap macam ni dekat saya? Derita saya tau tak! Setiap malam akan ada setitis air mengalir ke pipi saya. Setiap malam awak tahu!! Setiap hari wajah awak akan singgah dalam ingatan saya. Setiap hari saya akan terpikirkan awak. Celik je mata saya mesti teringat awak. Ada awak kesah semuanya?! Ada awak amik peduli semua ni?! Ada tak awak?!!! :'(



Awak kan langsung sikit takde pedulikan perasaan saya kan? Takde sedikit pon kan. Awak tetap dengan pendirian ego awak. Awak dengan pentingkan diri awak tu. Mana sikap romantik yang pernah awak tunjukkan dekat saya dulu? Mana perginya sikap tu awak :'( ? Lebih dari 3 bulan saya mengharapkan awak. Tapi saya tak dapat apa apa. Saya dapat sakit hati. Hati saya pedih menunggu kedatangan awak. Saya kuatkan diri saya kerana saya yakin awak akan datang dan cari saya. Tapi................................... :'( penantian yang saya tunggu semua sia sia. Saya tak dapat apa apa kebahagian walaupon sikit dari awak selepas kita bergaduh besar tu.

Waktu kita bersama dulu. Time gaduh saya cari awak. Saya pujuk awak. Saya buang maruah diri saya sebagai perempuan demi awak. Untuk pertama kalinya saya pergi kejar lelaki. Saya buat macam tu sebab saya sayang awak. Banyak kali kita gaduh. Setiap kali gaduh tulah awak langsung sikit taknak pujuk saya. Saya bersabar dengan semua ni. Saya kuat harungi benda ni. Sampai kita gaduh besar satu hari tu. Niat hati saya memang saya nak pujuk awak tapi sampai bile nak terus terusan saya kejar awak, saya pujuk awak, saya dengar cakap awak, sampai bile? Saya bukan hanba abdi awak. Saya bukan kuli awak. :'( Start dari gaduh besar tu langsung saya tak pujuk awak. Saya harapkan awak pujuk saya. Tapi awak tak buat. Saya tunggu awak tahu?! Saya tunggu awak pujuk saya! Tapi mana awak?! :'(

Hari tu mula mula saya dapat tahu awak dah tukar status awak kepada 'in relationship'. Saya tak percaya dan saya anggap benda tu sekadar gurauan dan minggu lepas saya dapat tahu yang awak betul betul dah ada M.A.K.W.E. Saya tak mampu berkata apa apa. Saya tak menangis bila dapat tahu berita ni. Otak saya kosong tentang awak. Keesokan harinya baru saya dapat effect berita ni. Sangat sakit :'(. Sangat pedih :'(. Saya tak mampu nak melawan kesakitan tu sampaikan satu hari saya rasa macam nak bunuh diri betul betul. Nasib baik waktu tu dah malam and saya dekat rumah. Cuba bayangkan kalau waktu siang dan saya berada di luar. Memang saya akan buat macam tu. Tapi orang bodoh seperti saya je yang nak bunuh diri demi awak. Betul betul saya kecewe sangat sangat dengan sikap awak. Erti kata lain saya tak boleh accept yang awak ade makwe lain. Saya sangat sedih awak. Sangat sedih :'(

And now saya perlu lupakan awak. Saya mesti lupakan awak. Saya nak lupakan awak. Tapi saya taktahu cara macam mana. Setiap hari saya akan terpikirkan awak walaupon saya cakap saya dah lupakan awak. Serius saya tak boleh lupakan awak :'(. Ya Allah kenapa macam ni? Ni ke kebahagian cinta aku? Walau macam mana pun jadi, saya mesti lupakan awak. Biarlah sakit. Biarlah pedih sebab benda ni saya seorang je rasa sakit dan pedih nya tu. Saya sanggup buat apa je asalkan saya dapat lupakan awak. Kalau boleh saya nak awak blah dari kolej tu. Jangan nak pernah muncul dalam hidup saya lagi. Saya dah tak perlukan seorang lelaki seperti awak. Harapan saya pada awak hilang macam tu je bile dapat tahu awak dah berpunya. 

Pergilah bahagia bersama orang awak sayang dan suka tu. Tolong jangan bagi harapan ape ape pada saya. Tolong jangan like gambar saya lagi. Tolong jangan update status jiwang lagi. Tolong jangan pandang saya lagi. Tolong jangan buat semua tu. Tolong sangat :'( Tolong jangan hadirkan diri awak dalam hidup saya lagi :'( Saya tetap akan lupakan awak. Saya dah tak peduli pasal perasaan sekarang ni. Saya taknak amik tahu pon pasal perasaan saya ni. Sikit pon taknak! :'( And now pergilah dengan kebahagian baru awak tu :')

Hidup saya akan lebih aman tanpa awak.




♥THANKYOU. ASSALAMUALAIKUM♥





It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!