♥NovalisBlog =)♥
Monday 15 October 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
Assalamualaikum. Berapa banyak salam dah kita bagi. Hee takpe. Bagi salam tu kan elok. =) Tadi kita dah update. Sekarang kita update lagi. Tengah ade mood sekarang ni. Lepastu kita boring lagi ni. So kita update lah entry ni. Khas untuk awak awak yang sudi baca blog kita yang biasa biasa dan takde apa yang menarik sangat pon kan. Hee =) Lagi pon kita sorang sorang now dalam bilik ni, so senang sikit kita update sebab terang. Kalau gelapkan payah dah nak update semua. Tak nampak. =)

Entry yang ini kalinya pasal blog kita lagi satu. Kita ade buat dua blog tau awak awak. Yang ini first blog kita. Twin kita yang buatkan untuk kita. Tengok dorang semua berblog kita pon teringin jugak nak berblog. So kita suruh lah Twin kita buatkan blog kita. Awak awak semua tengok lah kita punya entry mula mula. Alahai sakai sangat kan? Haha. Kita tak pandai lagi nak menaip naip bagai lagi. Tu yang terlebih sakai jadinya. Heee. And now kita dah boleh lah cipta ayat kemain jiwang plus entah apa apa ayat kita reka ciptanya pun kita taktau. Kita tibai jelah. Heee =)

Okay. Blog kedua kita ni khas untuk kita punya novel. Maksud kita, novel buatan kita sendiri. Kita yang buat novel tu. Baru lagi kita buat. So kita tengok macam takde orang nak baca novel kita ni. Sebab kita update lambat sikit lah. Tak macam blogger lain, update cepat. Kita agak lembab sikit nak update novel cerita kita tu. Tu mungkin ramai tak singgah kot. So kalau awak awak bukak blog kita yang ini, awak bukak sekali blog kita yang lagi satu tu. Boleh ye? Heee =) Thanks awak awak semua. Muahhhh!

Mungkin cerita yang kita buat tu tak berapa nak menarik. Kalau awak awak semua taknak baca pun takpe. Singgah pun dah cukup. Dah buat kita happy. Kita pengguna baru blogger. Heee =)

Hope awak awak semua sudi singgah blog novel kita tu yeeee. Terima kasih. =)

-----> Link  http://youngnovalis93.blogspot.com/  Link <-----


♥THANKYOU. ASSALAMUALAIKUM♥ 



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!