♥Wish dari Mereka! =D♥
Thursday 4 October 2012 | 0 kaus kaki ketinggalan
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Kita nak update pasal birthday kita lagi. Entry ni untuk birthday kita jugak tapi bukan hadiah lah. Wish wish dari mereka mereka yang kita kenal dan yang kita sayang. Heee =) Sebenarnya kita malas tau nak update tapikan kalau tak update bila lagi nak update kan. Bila mood malas datang biasa lah tu. Semua benda nak buat pon takkan jadikan. So kita boring dalam masa sama kita malas jadi kita buat keputusan nak update blog kita niii =)

Kita malas nak update panjang panjang. Jadi kita tunjuk jelah gambar wish dari mereka. Pastu nanti dah habis kita tunjuk nanti kita nak story sikit. Sedih bagi kita tapi taktau lah sedey bagi korang. =)



















Ni dari facebook semuanya. Ramai orang wall kita. Suka kita =) Siap boleh bergurau lagi tau. Heee =)

♥ Kita punya Honey wish kita sebelom pukul 12.00 am. Pukul 11 lebih dia dah wish kita, dia cakap mengantuk so dia wish lah awal. 
♥ Kita punya Mama pula wish waktu pagi pagi kita dapat msg dari mama kita Happy Birthday, lepastu mama call pukul berapa ntah kita lupa pulak, mama nyanyilkan lagu Happy Birthday untuk kita.
♥Kita punya Abah pulak wish kita waktu kita nak pergi kejut abang kita nak suruh dia hantar kita pergi kolej. Waktu tu jugaklah kita dapat hadiah dari Abah kita.
♥Kita punya Kakak wish kita malam, tetiba dapat whatapps dari dia. Pastu keesokan harinya malam kita dapat hadiah dari dia dengan kad.
♥Kita punya Omey wish tengahari waktu tu kita dekat kawasan kolej. Dia ade hantar gambar ape ntah kita taktau tapi ade tulis HAPPY BIRTHDAY NUR AQILAH.
♥Kita punya Twin pula wish kita waktu malam. Lagi berapa minit nak pukul 12.00 bersamaan 29/9 dia call kita. Terkejut kita, rupanya dia nak wish kita.
♥Kita punya stepmama wish dekat Redbox Sogo dengan dalam facebook tapi kita tak sempat nak printscreen.
♥Kita punya PutPut wish kita waktu dia tengah study untuk exam keesokan harinya. Dia wish kita dekat twitter je. 

Lagi sorang kita tertunggu wish dari dia tapi tak ada pun. Tak apalah. Kita terima yang dia dah lupa kita.  =') Kita ni bukan siapa siapa dalam hati dia now. 

Haaa tu jelah wish dari mereka. Heee =)

♥THANKYOU.ASSALAMUALAIKUM♥







It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!