♥ Happy Birthday Awak :') ♥
Monday 11 March 2013 | 0 kaus kaki ketinggalan
 Assalamualaikum
Hai korang ~
Lama sudah tak update apa apa. Heee malas lahh ~

Well, sebenarnya nak tuju untuk dia tapi ofcourse dia takkan buka dan baca tapi it's okey lahh. :)

Allah Selamatkan kamu,
Allah Selamatkan kamu,
Allah Selamatkan Muassin,
Allah Selamatkan kamuuu.


Hari 12 / March / 2013 bersamaan hari Selasa. Hari hari jadi dia. Rasa berdebar debar bila tiba tarikh yang satu ni. Taktau apa yang special sangat tarikh ni sampai kan hati ni tak tentu arah dibuatnya maybe disebabkan tarikh dia kot sebab tulah rasa semacam je. :)

Muas, sorry Qila tak wish dekat Muas. Qila wish tapi wish dalam hati, wish yang disampaikan oleh seseorang, wish di twitter tapi bukan facebook, wish di handphone dan wish di sini, blogger official Qila. Bukan Qila taknak wish Muas face to face tapi Qila takde kekuatan macam perempuan lain yang boleh wish face to face. Qila keliru antara nak wish or tak. Dan akhir sekali Qila wish daripada sini. Qila bukan nak balas balik apa yang Muas dah buat dekat Qila. Tapi rasanya Muas dah tak perlukan wish dari Qila. Qila dah tak penting dalam hidup Muas dah kan ? Dah tau lama dah. :) Rasanya Muas takkan tau yang sebenarnya Qila wish Muas. Better Muas takpayah tau daripada Muas tau. Awak ada makwe yang perlu dijaga and semestinya makwe awak tu buat surprise birhtday untuk awak, right ? Ofcourse lah. Mana ada makwe takkan buat macam tu bila tiba hari jadi pakwe dia kan awak ? Have fun okeyy. Awak bahagia, saya bahagia tengok awak bahagia. :')

Muas. Happy Birhday ! Yeay ! Muas dah tua, 20 tuaa dahh ! Qila still 19 lagi tauu. Muas tua ! Muas tua ! :P haha :'(

Muas. Qila still tak boleh nak buang semua perasaan, kenangan kita. Seriusly macam mana paksa sekali pon sangat susah. Taktau macam mana nak buatt lagi. Nak berdepan dengan Muas lagi Qila tak berani. Yes ! Saya seorang perempuan yang lemah. Tak kuat nak hadapi perasaan macam ni tapi sabar, tabah, doa lah kekuatan Qila sekarang nii. Qila tau Muas takkan sesekali nak balik dekat Qila and Qila dah lama berhenti berharap benda tak masuk akal ni. Awak dah berpunya. Makwe awak lagi cun dari saya and saya tahu saya seorang yang membosankan awak. Awak tak happy bila dengan saya tapi saya, saya happy bila dengan awak. Saya tak boleh nak lupa semua kenangan kita Muas ! Tak boleh ! Kenapa buat Qila terseksa macam ni ?! :'( Apa salah Qila dekat Muas ? Nak dekat setahun setengah Qila still masih sayang Muas lagi. Apasallah susah sangat nak lupakan Muas ni ? Dah lah Qila malas nak fikir Muas. Focus Qila now cuma study untuk masa depan. Muas kisah lama Qila and Qila kena teruskan hidup tanpa Muas. And Qila boleh hidup dan berjaya tanpa Muas. :) Qila cuma nak Muas tahu yang Qila masih sayang Muas sampai sekarang.

Sorry tak ada hadiah untuk birthday tahun ni  :')

Kenangan akan terus diingatan :)

Benda yang satu satunya awak bagi saya. Saya simpan lagi tauu ~ :)

#AGAIN HAPPY BIRHTDAY SAYANG :')

Assalamualaikum. Thankyou.





It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!