♥ Syukur Alhamdulillah ♥
Thursday 4 April 2013 | 0 kaus kaki ketinggalan
Assalamualaikum

Wassup ! Wassup guyss ! How you life ? Okay or not ? Amboii speaking kauu. Haha. Sudah sudah lah speakingnya kang terlebih speaking jadi bahasa segala apa ntah aku merepek kang. Alhamdulillah aku dapat result yang cemerlang. :) Dapat gembira kan lecturer aku, dapat gembira kan parents aku dengan result yang aku dapat. Alhamdulilllah. :)

Walaupon aku tak expect boleh dapat result macam ni, aku berterima kasih sangat sangat pada Nya dan lecturer aku yang banyak tolong aku. Gembira sangat. :) Aku harap dapat kekal result ni sampai aku habis belajar tapi nampak gaya macam susah. Memang bukan senang nak maintain kan result. Nak turun senang. Nak naik tersangat susah. Aku pun bukan pandai mana. Tapi waktu exam baca buku tu kena bertukus lumus sikit lah baru ada hasilkan. :) 

Waktu aku sekolah dulu, mana pernah dapat A. Sekali pun tak pernah. Tapi bila masuk je kolej lain jadi. Mungkin disebabkan aku buat benda yang aku suka. Kata oranglah bila kita buat apa yang kita suka kita akan buat betul betul. Mungkin sebab tu aku dapat result baik. :)

Aku ingat lagi, aku tersangat down waktu aku dapat keputusan midterm waktu semester 2. Memang down habis. Satu A pun takde. Semuanya terjadi disebabkan aku campurkan masalah peribadi dengan pelajaran. Habis semua jadi tunggang langgang. Pelajaran entah kemana. Benda lain pulak yang aku fikir. Then aku nekad. Macam mana besar pun masalah peribadi yang aku ada, takkan sekali kali aku masuk campur kan dengan pelajaran :) 

Dan start dari kejadian itu, aku lebih fokus kepada pelajaran. Dan akhirnya aku dapat keputusan yang baik. Alhamdulillah :)


Kalau ada usaha adalah kejayaan. GoodLuck Korang :) Heee 

Assalamualaikum. Thankyou






It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!