♥Terbuku♥
Thursday, 20 June 2013 | 0 kaus kaki ketinggalan
Assalamualaikum

Hello ~ Hi ~ Annyeong ~ Haaa lagi ? Haaa taktauu :P Mesti korang bosankan. Dah lama aku tak update. Well macam biasa. Busy busy dan busy. Tapi sebenarnya malas :P. Ni pun update sebab tangan ni agaklah rajin nak menaip tapi sambil tu buat assingment yang kemain payah plus menimbun nii. Start semester start jugalah assignment nya pun.

Aku nak tanya, aku ni tak layak bahagia ek ? Aku ni tak layak untuk dicintai ke ? Aku nak rasa bahagia tu. Kenapa orang lain dapat rasa dicintai tapi kenapa aku tak ? Ye ! Aku memang tak pandai bercinta, aku tau benda tu, aku memang tak pandai layan lelaki. Aku tak pandai jaga hati lelaki. Aku tak pandai nak kawal laki. Aku tak pandai nak bagi kasih sayang pada laki. Tapi aku jugak nak rasa semua tu. Aku nak rasa dicintai. Aku nak rasa di hargai. Aku nak rasa di manjai. Aku nak rasa bahagia bercinta. Aku nak rasa perasaan cemburu. Aku nak rasa semua nya ! tapi kenapa aku tak dapat benda tu ? Kenapa aku sentiasa dipulau oleh lelaki. Kenapa lelaki asyik nak permainkan perasaan aku ni. KENAPA ?!!!!!!

Apa salah aku pada korang ? Kenapa korang nak buat aku macam ni ? Aku memang bodoh ! Tapi perlu ke buat aku macam ni ? Aku ada hati. Aku ada perasaan. Aku bukan patung. Aku bukan permainan yang takda hati perasaan tu. Tapi kenapa aku kena macam nii ?!! Kenapa aku diperlakukan macam ni ? :'(

Seriusly aku sangat cemburu dengan kawan aku yang punya pakwe. Sangat sangat cemburu. Semua kawan aku cerita pasal pakwe dorang tapi aku ? apa yang aku nak cerita ? Aku takde cerita pasal lelaki pun. Semua lelaki taknak dekat aku. Semua lelaki nak jauhkan diri dorang dari aku. Kenapa ? Aku bawa malang ke ? YE ! AKU MEMANG HODOH ! Aku takpandai berfesyen. Aku tak pandai bermekap. Aku takpandai jaga diri. Aku memang tak pandai semua tu. Tapi layak ke aku dapat macam ni dari korang semua ?!

Aku cuma nak rasa sedikit kebahagian. Aku nak rasa kasih sayang seorang lelaki. Aku nak rasa di jaga oleh lelaki. Aku nak rasa semua tu ! Tapi mimpi tinggal mimpi jelahh :'(. Takkan pernah terjadi dan takkan sesekali benda macam ni terjadi dalam hidup aku yang gelap ini.

Aku rindu panggilan sayang :"(. Sangat rindu :"(.

Assalamualaikum. Thankyou



It's Me
The Web Mistress
♥ QielaEila | Twenty | Single ♥ ♥ Follow Me Back. Thankyou. Loveyou ♥.

Follow and Add
I'm Busy
Facebook Twitter Instagram
Misc
stuff that you left
I don't have any idea how..or with WHAT...would you fill this page in, but since i don't really care, i expect you to brainstorm and think it yourself: will you put your table of contents here...or probably 'previous post' list...or whatever you feel like. Toodles!